Реєстрація Благодійного Фонду Львів. Внесення в реєстр неприбуткових організацій та відкриття банківського рахунку для Благодійного Фонду Львів.

+380994806229 WhatsApp, Telegram, Viber

вартість реєстрації БФ “під ключ” – 4500 грн


Реєстрація Благодійного Фонду Львів – це багатогранний процес від проведення установчих зборів, підготовки необхідних документів та до подачі їх до державного реєстратора для внесення відомостей про благодійний фонд в ЄДР. Реєстрація благодійної організації Львів у формі благодійного фонду необхідна для здійснення благодійної діяльності на користь суспільства. Реєстрація благодійного фонду Львів – необхідна для виконання двох основних завдань: це акумулювання, збір коштів, інших ресурсів та здійснення за їх допомогою благодійної діяльності за напрямками, які фонд у своєму статуті визначить за основні. Реєстрація Фонду Львів та його діяльність – відрізняється від реєстрації громадської організації (щодо реєстрації ГО – за посиланням). Реєстрація благодійного фонду відбувається відповідно до ЗУ “Про благодійну діяльність та благодійні організації“, ЗУ “Про волонтерську діяльність“, ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань” та інших нормативно-правових актів.

ДАЛІ у цій статті ми розберемо:

  • проведення установчих зборів засновників щодо створення благодійного фонду;
  • особливості проведення державної реєстрації фонду засновником, якої є юридична особа;
  • статут благодійного фонду та вимоги до нього;
  • інші необхідні документи для реєстрації фонду;
  • проведення державної реєстрації фонду;
  • реєстрація благодійного фонду – питання, які часто задають.

❗Реєстрація Благодійного фонду у Львові – щодо процедури, строків, оподаткування, відкриття банківських рахунків – первинні консультації надаються БЕЗКОШТОВНО


Проведення установчих зборів засновників щодо створення (реєстрація) благодійного фонду. Питання, які обовʼязково потрібно розглянути та затвердити на них.

Для того, щоб зареєструвати благодійний фонд у Львові потрібно провести установчі збори засновників такого Фонду. Законодавець дав можливість створити (зареєструвати) Фонд при наявності ОДНОГО ЗАСНОВНИКА. Таким засновником може бути як дієздатна фізична особа, так і юридична особа приватного права.

Рішення, які приймаються на установчих зборах щодо створення (реєстрації) благодійної організації у формі благодійного фонду – оформлюються протоколом, а при наявності ЄДИНОГО ЗАСНОВНИКА – рішенням такого засновника.


❗Протокол підписує голова та секретар установчих зборів, а рішення ЄДИНОГО ЗАСНОВНИКА – підписується ним одноособово❗


Реєстрація благодійного фонду Львів – можлива тільки при розгляді та затвердження на установчих зборах засновників (засновника) таких питань:

  • обрання та затвердження голови та секретаря установчих зборів (при ЄДИНОМУ ЗАСНОВНИКУ – не потрібно);
  • створення благодійної організації у формі благодійного фонду;
  • затвердження повного та скороченого найменування благодійного фонду українською та англійською мовою;
  • затвердження місцезнаходження фонду;
  • обрання та затвердження керівника фонду;
  • обрання та затвердження членів наглядової ради фонду;
  • затвердження основного виду економічної діяльності фонду;
  • доручення проведення державної реєстрації фонду;
  • інші необхідні питання.

❗Реєстрація благодійного фонду можлива без обрання та затвердження членів Наглядової ради. Наглядова рада при наявності менше 10 засновників може не створюватися❗


Реєстрація благодійного фонду Львів – як вже зазначалося не можлива без проведення установчих зборів засновників (засновника) та затверджені на них основних питань. Підписи на Протоколі або Рішенні засновника можуть бути не НОТАРІАЛЬНО засвідченні (нотаріальне засвідчення підписів здійснюється за бажанням).


Реєстрація благодійного фонду із єдиним засновником юридичною особою, її особливості та додаткові документи.

Засновником благодійної організації у формі благодійного фонду може бути юридична особа приватного права, засновником Фонду не можуть бути органи державної влади, органи місцевого самоврядування, інших юридичні особи публічного права (ч.1 ст. 12 ЗУ “Про благодійну діяльність та благодійні організації”).

Реєстрація благодійного фонду, коли засновником є юридична особа має свої особливості:

По-перше: для того, щоб створити фонд учасники цієї юридичної особи повинні прийняти відповідне рішення на загальних зборах;

По-друге: реєстрація фонду вимагає провести установчі збори, рішення про їх проведення приймається на Загальних зборах учасників;

По-третє: головує на установчих зборах керівник, розглядає та затверджує відповідні питання, підписує відповідне рішення.

Питання, які розглядаються та затверджуються на Загальних зборах учасників про створення (відкриття) Благодійного Фонду❓

Для того, щоб зареєструвати благодійний фонд з єдиним засновником – юридичною особою, достатньо на Загальних зборах учасників цієї юридичнох особи розглянути та затвердити наступні питання:

  1. Створення (реєстрація) благодійного фонду;
  2. Уповноваження керівника провести установчі збори про створення благодійного фонду, із переліком необхідних питань до розгляду та затвердження;
  3. Доручення проведення реєстрації благодійного фонду.

Відповідне рішення Загальних зборів повинне бути викладене на нотаріальному бланку та підписи учасників повинні бути нотаріально засвідчені.

Реєстрація (створення, відкриття) благодійного фонду Львів із єдиним засновником юридичною особою відбувається у звичайному режимі, крім необхідності у проведені Загальних зборів учасників та затверджені на них відповідних питань.


Статут благодійного фонду, вимоги до нього.

Реєстрація (створення) благодійного фонду не можлива без підготовки та затверджені на установчих зборах статуту. ЗУ “Про благодійну діяльність та благодійні організації” ст. 14 встановлює, що установчий документ (статут) фонду повинен містити:

  1. найменування благодійної організації;
  2. цілі та сфери благодійної діяльності;
  3. органи управління благодійної організації, їх склад, компетенцію, порядок діяльності та прийняття ними рішень;
  4. порядок призначення, обрання або затвердження членів органів управління благодійної організації, крім вищого органу управління благодійного товариства та благодійного фонду, їх заміщення, зупинення їх повноважень, припинення їх повноважень (відкликання);
  5. порядок внесення змін до установчих документів благодійної організації;
  6. джерела активів (доходів), порядок контролю і звітності благодійної організації;
  7. підстави та порядок припинення благодійної організації, у тому числі порядок розподілу активів.

Реєстрація фонду із правильно розробленим статутом пройде швидко та без проблем. Також, крім основних вимог, які зазначені в Законі, у статуті рекомендовано чітко прописати основні напрямки його діяльності.

Статут підписує керівник юридичної особи, яка є єдиним засновником фонду.


Реєстрація (створення) благодійного фонду. Повний перелік необхідних документів.

Реєстрація благодійного фонду не відбудеться без подачі до державного реєстратора таких документів:

  1. Заповнена та підписана заява про державну реєстрацію фонду (Форма 2);
  2. Протокол (рішення) установчих зборів засновників про створення благодійного фонду;
  3. Статут благодійного фонду;
  4. Структура власності благодійного фонду;
  5. Нотаріальна копія паспортного документа засновника (у випадку наявності кінцевого бенефіціарного власника та паспорта у формі “книжечки”);
  6. Додаткові документи при певних особливостях.

Реєстрація благодійного фонду Львів відбувається протягом 24 годин з моменту подачі повного пакету документів державному реєстратору.


📣Замовити реєстрацію благодійного фонду або отримати безкоштовну консультацію можна онлайн або за телефоном +380994806229 WhatsApp, Viber, Telegram

    м. Львів
    тел.: +38(099)480-62-29 WhatsApp, Viber, Telegram
    email@legal-s.com.ua
    10:00 – 19:00, ПН-ПТ

    ОНЛАЙН ЮРИДИЧНИЙ КОНСУЛЬТАНТ “ПРАВОВИЙ СЕГМЕНТ”


    Реєстрація благодійного фонду Львів гарантовано пройде за 24 години. Ми гарантуємо та беремо повну відповідальність за правильність документів. Повний розрахунок тільки після реєстрації благодійного фонду!
    Етапи роботи з нами:
    1. Безкоштовна консультація;
    2. Підготовка всіх необхідних документів;
    3. Підписання та подача на реєстрацію установчих документів;
    4. Державна реєстрація благодійного фонду та виготовлення печатки;
    5. Внесення в реєстр неприбуткових організацій;
    6. Відкриття банківського рахунку;
    7. Повний розрахунок.

    Реєстрація благодійного фонду – ПИТАННЯ, які часто задають❓

    Реєстрація благодійного фонду можлива без присутності засновника?

    Так, але якщо від нього буде відповідна нотаріальна довіреність.

    Реєстрація благодійного фонду відбувається при наявності щонайменше двох засновників?

    Ні, реєстрація фонду можлива при наявності одного засновника.

    Чи можливо зареєструвати благодійний фонд, коли у засновника не має ідентифікаційного коду?

    Ні, у засновника обовʼязково має бути ідентифікаційний код (РНОКПП). Детальніше щодо отримання ідентифікаційного коду за посиланням.

    Реєстрація благодійного фонду не можлива без проведення установчих зборів, а чи можливо провести такі збори за допомогою засобів інтернет звʼязку?

    Законодавець не передбачив участь в установчих зборах за допомогою аудіовізуальних засобів інтернет звʼязку.

    Реєстрація благодійного фонду можлива із зазначенням місцезнаходження фонду – домашньої адреси одного із засновників?

    Так, домашньо адресу одного із засновників можливо використати, як тимчасову адресу місцезнаходження фонду.


    Якщо Ви не зрозуміли як проходить реєстрація благодійного фонду у Львові або у Вас виникли запитання можете звернутися заповнивши вищезазначену форму або зателефонувати за телефоном +380994806229 WhatsApp, Viber, Telegram